loading...
رم_تم-بازی -برنامه -اهنگ-فیلم -عکی-تبلت دیمو
علیرضا بازدید : 151 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
بازی فوق العاده زیبا ، اکشن و مهیج Modern Combat 2 : Black Pegasus HD + گیم DATA (دیتای SII اضافه شد!)

مطمئنا این سری از بازی های گیم لافت رو هم از زیباترین بازی های سبک جنگ و اکشن اندروید می توان به حساب آورد که این بار نسخه ۲ این بازی را برای شما همرا با دیتاهای (تست شده مثل همیشه) قرار دادیم!

اولین پیامی است که شما در بازی دریافت می کنید اسم رمز شما یعنی  اسب سیاه است ، سپس آماده شوید تا در نبردی مدرن و سراسر هیجانشرکت کنید.ماموریت شما در این بازی پرده برداشتن از ماموریت ها و عملیات های جنگی سری می باشد. این بازی یکی از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۱ بود. این بازی بعد از بازی های معروف Call of Duty در سیستم عامل اَندروید مقام اول را دارد. 
امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

 

 بازی فوق العاده زیبا ، اکشن و مهیج Modern Combat 2 : Black Pegasus HD + گیم DATA (دیتای SII اضافه شد!)

 

بازی فوق العاده زیبا ، اکشن و مهیج Modern Combat 2 : Black Pegasus HD + گیم DATA (دیتای SII اضافه شد!)

 

بازی فوق العاده زیبا ، اکشن و مهیج Modern Combat 2 : Black Pegasus HD + گیم DATA (دیتای SII اضافه شد!)

دیتاها همه تست شده در سایت قرار می گیرند! مثل همیشه …
طریقه نصب :
فایل apk مخصوص پردازنده خود را دانلود کرده و در گوشی نصب کنید ، سپس فایل دیتای مخصوص پردازنده را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه (( GloftBPHP )) را در مسیر زیر بریزید»»»
Sdcard/gameloft/games

——————————-
دانلود دیتا » دیتای Mali برای (گالکسی اس ۲ و نوت و تبلت دیمو 700 و 900 ) ۲۴۱ مگابایت

دانلود فایل نصبی » دانلود با لینک مستقیم

پسورد » www.androdikade.com

 

علیرضا بازدید : 105 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
امروز با نرم افزار GL TO SD در خدمت شما هستم . شاید شما هم به این مشکل برخورد کرده باشید که خواستید چند بازی اچ دی نصب کنید ولی حجم بازی ها بیشتر از 2 گیگ بوده و شما حتما باید در پوشه sd بریزید ولی sd پر است . کلید این مشکل دست ماست . نرم افزار gl to sd نرم افزاری هست که دیتای بازی ها را به exsd منتقل میکند و شما راحت میتوانید بازی ها را نصب و بعد به exsd منتقل کنید . برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید .


 


 

 


 

فقط کافیست تیک بازی ها را بزنید و بر روی MOVE کلیک کنید . تمام

 

 

دانلود نرم افزار - لینک مستقیم

 


علیرضا بازدید : 65 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Games And AppZ Pack 48-AnDrOiD | 770 MB

 

Games And Appz Pack پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Games And Appz Pack

 

 

caution پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Games And Appz Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Games And Appz Pack برای مشاهده ی لیست برنامه ها کلیک کنید .

 

password پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Games And Appz Pack پسورد فایل: www.downloadha.com

download پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Games And Appz Pack لینک های دانلود :   Embedupload    Direct Link

 

علیرضا بازدید : 120 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود رایگان رام اندروید 4.1.1 برای تبلت دیمو 700 که منبع و منتشر کننده این رام خود من بوده ام . کاربران اگر سوالی در رابطه با این رام دارید خوش حال میشم کمکتون کنم . این رام official می باشد و نسخه کاملا رسمی می باشد .
تا امروز این مطلب در وبسایت های dimomobile.com و ir-tci.org منتشر شده است . شما هم میتوانید این رام را برای پیشرفت تبلت های دیمو منتشر کنید . فقط با ذکر منبع » http://dimo700.mihanblog.com مجاز می باشد .
امیدوارم این مطلب برای کاربران مفید باشد و تحولی در محصول دیمو به وجود بیاورد .
لینک دانلود + آموزش نصب در ادامه مطلب


 


دانلود با لینک پرشین گیگ



علیرضا بازدید : 90 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

اجرای بی دردسر بازی های ps1 با ePSXe for Android 1.8.7 + پلاگین

 

این نرم افزار که نسخه pc آن یکی از بهترین شبیه ساز های ps1 می باشد به تازگی نسخه اندرویدی آن منتشر شده است . یکی از قابلیت های جالب نرم افزار امکان ۲ نفره بازی کردن است که صفحه به دو قسمت تقسیم می شود و می توانید با دوستانتان بازی کنید . این نرم افزار شباهت زیادی به نرم افزار fPSe دارد . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

آموزش استفاده :

-فایل bios را دانلود کرده و به مموری انتقال دهید

- بعد از نصب برنامه به منوی preferences رفته و bios file را انتخاب کنید . سپس فایل bios موجود در مموری را انتخاب کنید و run کنید .

 دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : 2.27 مگابایت

علیرضا بازدید : 81 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از نرم افزار Fast File Transfer می توانید فایل های خود را با سرعتی بالا و معادل WI-FI انتقال دهید. انتقال سریع فایل ها از طریق WI-FI می تواند جایگزین مناسبی برای ارسال فایل ها از طریق بلوتوث باشد. افرادی که تبلت یا گوشی های بدون بلوتوث مثل تبلت دیمو ولی وای فای دارند می توانند از این نرم افزار برای ارسال فایل استفاده کنند به این شرط که دو گوشی وای فای داشته باشد و مشکلی نیست چون توی این دوره زمونه گوشی ساده هم وای فای داره . برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید . اگر نیاز به آموزش داشتید پیام بدید .


 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 924
  • بازدید کلی : 14,436
  • کدهای اختصاصی